Forum RSP
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Moment Revision 3

2 participants

Aller en bas

Moment Revision 3 Empty Moment Revision 3

Message par hugo Jeu 18 Sep - 0:12

Ellsworth sent us a peek at their latest Moment—the Moment Revision 3. It has a very un-Ellsworth profile with arched tubes that give it a more playful look, compared to the serious straight-tube designs we are used to seeing. The frame is said to weigh in at six pounds, which is on the lighter side of the six-inch all-mountain crowd. The tubeset is made and processed in the USA, and the chassis is constructed at Ellsworth’s shop in Vancouver, Washington. Sand-over clearance is an inch lower on the small frames and almost three inches lower on the large-size. Like all premier Ellsworth designs, the Moment Revision 3 utilizes Ellsworth’s Instant Center Tracking, four-bar rocker-link suspension.

Good news for those with muscular calves or body-armor—the Moment Revision 3’s rear triangle has been narrowed and the lengthily rocker linkage has been moved inward to slenderize the curvy bicycle. Ellsworth will bring a few to Dirt Demo at the Las Vegas bike show.


Moment Revision 3 Rev3mo10
hugo
hugo
Admin

Messages : 71
Date d'inscription : 30/08/2008

Revenir en haut Aller en bas

Moment Revision 3 Empty Re: Moment Revision 3

Message par ells14 Ven 15 Mai - 14:50

il y a un petit moment que je suis passé par là , je m'en excuse Embarassed

j'ai petit dilemme ,
je suis passé de l'epiphany au yeti 575 2009 mais mon désire d'esseyer un moment rev3 me titille sérieusement et voila qu'un biker me propose d'échanger mon 575 contre son Moment et là je bloque un peu
comme il n'ya pas tres longtemps que je possede le 575 j'ai le sentiment de ne pas l'avoir vraiment testé et de l'autre je trouve l'occasion bien interressante

c'etai juste pour avoir votre avis
ells14
ells14

Messages : 30
Date d'inscription : 17/09/2008

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser